Početna Auto 89 pregleda

Ultimativna verzija Focusa sa 320 konja i 4x4 pogonom

Ford Focus RS

Novi Ford Focus RS dobio je umjesto 2,5 litrenog peterocilindraša novi 2,3 Ecoboost četverocilndrični motor najveće snage 320 KS koji je štedljiviji i ekološki čišći, a ima i 4x4 pogon

Novi Ford Focus dobio je ultimativnu RS izvedbu kojom se nastavlja tradicija sportskih modela započeta 1968. s Escortom, a potom i Sierrom. Riječ je o jurilici ozbiljnih sportskih performansi po pristupačnoj cijeni, suparniku Audija RS3 ili Mercedesa A45 AMG. U Fordu su uvjereni da će svojim performansama i voznim odlikama biti u samom vrhu. Pokretat će ga turbo benzinski motor sa četiri cilindra obujma 2,3 litre s više od 320 KS koje razvija pri 6.800 o/min, a pogon će biti na sva četiri kotača. Upravo je na pogonu najviše inovacija pa uz pomoć elektronike može prebaciti 70 posto snage na stražnju osovinu i 100 posto okretnog momenta na pojedini kotač.

Tehnologija je to preuzeta s WRC-a, a Ford upravo tu ima iskustva i uspjeha. Druga inovacija je smanjena masa pogona. Naime, zbog elektroničke kontrole okretnog momenta izbačena je RevoKnuckle – Fordova inovativna varijacija McPherson ovjesa sprijeda koja odvaja pomake ovjesa od pomaka upravljača, pa je i tu smanjena masa za 20 kg. Mjenjač je šest stupanjski ručni, a iz Forda najavljuju i limitirane snažnije inačice u skorijoj budućnosti. Osim po performansama, novi Focus RS nije teško prepoznati ni po agresivnom izgledu.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.